Goede leventje is weer voorbij.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu Goede leventje is weer voorbij.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu

Goede leventje is weer voorbij..

Door: Myloo

Blijf op de hoogte en volg Milou

15 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon tardi!

Nou hier ben ik dan weer..na n dikke week wordt t weer tijd voor n leuk verhaaltje vanuit Curacao..K heb n super leuke, heerlijke, relaxte, chille vakantie gehad met pap en mam, maarrr aan alles komt een einde en vandaag gaan ze dan ook helaas weer naar huis..

Afgelopen week was, zoals k al zei, HEERLIJK! I love it haha..zal ff in het kort vertellen wat we allemaal gedaan hebben..
Vorige week zaterdag ben ik met pap en mam ff na punda gegaan..daar even wat rondgelopen, over de pondjesbrug gelopen, langs de winkeltjes gelopen en lekker gelunched bij eetcafe De Buren..Daarna naar cabana beach, heerlijke middagje strand en pap wilde daar om kwart voor 3 het Nederlands Elftal kijken..Nou om kwart voor 3 zat hij dan startklaar om het voetbal te gaan kijken dus mam en ik zijn ff naar de leuke shops op t strand gelopen..toen we terugkwamen zat paps alweer op t bedje, dus wij zagen de bui alweer hangen haha Nederlands stond natuurlijk achter en hij had t wel alweer gezien haha maar dat was niet het geval..de zender die het voetballen zou uitzenden was paardenrennen aan het uitzenden hahah..achja dan maar geen voetbal en lekker zonnen! Savonds zijn we naar zanzibar gereden waar van 5 tot 6 happyhour was en daarna BBQ op het strand..t was weer lekker!
Zondag zouden we eerst bij Lions dive op het strand gaan liggen, omdat daar Ter Land Ter Zee En In De Lucht zou zijn, maar dat was helaas om een of andere reden afgezegd..Ff n nieuwe planning moeten bedenken maar dat was zo gebeurd..smorgens zijn we bij mn stage n heerlijk gebakje gaat eten en daarna zijn we doorgereden naar Cas Abao waar we de rest van de dag op het strand gelegen hebben..Savonds zijn we gaan eten bij Hemingway..leuke lokatie aan het strand!
Maandagmorgen zijn we naar het sea aquaruim gweest..k heb daar haaien geaaid en gevoerd, dolfijnentrainingsshow gezien, sea lions show en n kus van n zeeleeuw gehad haha..erg leuk om n keer naar toe te gaan..smiddags hebben we op het strand gelegen bij mambo en savonds zijn we lekker gaan eten bij de Tropen..
Dinsdag hadden we een tripje naar Klein Curacao gepland met de Jonalisa, een catamaran. Om kwart over 7 moesten we al klaar staan..we kregen broodjes en koffie/thee en rond 8 uur vertrokken we dan eindelijk vanuit de Spaanse Wateren naar Klein Curacao..De heenweg was de zee erg ruw..k heb met pap de hele weg voor op de boot gezeten en dat was wel lachen..de boot ging echt super erg op en neer en we werden zeiknat van de golven die elke x over ons heen kwamen..mam had het halverwege opgegeven en is naar achteren gegaan..ze voelde zich ook niet zo lekker maar dat was gelukkig over toen we arriveerden bij Klein Curacao..wooooooww wat n mooi bounty eilandje is dt zeg! Stelt op zich niet veel voor het eiland, maar alleen de zee en het complete plaatje maakt t al goed..K ben meteen vanuit de boot snorkelend naar het eiland gegaan..maar helaas was er niet veel te zien, alleen maar heel veel zand..Heb wel nog 2 zeeschildpadden gespot..heb echt boven ze gezwommen..is wel vet om te zien! Daarna nog ff liggen chillen op het strand, voor zover je het chillen kunt noemen wat je wordt letterlijk gezandstraald! Rond half 1 ging de toeter van de boot en dat betekende dat het eten van de bbq klaar was..hup weer terug gezwommen naar de boot en lekker gegeten..Na het eten ben k niet meer terug gegaan naar het eilandje maar heb k me heerlijk genesteld in de netten van de catamaran..ZONNEN haha! pap en mam zijn wel nog ff terug gegaan om de tassen te halen maar zijn ook weer terug gekomen met t kleine bootje om ook heerlijk te komen zonnen in de netten en nog ff bij de boot te snorkelen..De terugweg was echt super chill..we gingen terug varen op de zeilen dus het ging er een stuk rustiger aantoe en je kon ook de hele weg in de netten blijven liggen..HEERLIJK! We waren allemaal lekker verkleurd en verbrand, waardoor we savonds ook echt kapot moe waren..maar we zijn nog toch ff lekker geweest eten bij het pleincafe en daarna n lekker ijsje van Ben&Jerry's gehad..mmmm!
Woensdag had k dan n shopdagje gepland haha wantja dat moest natuurlijk ook n dag gebeuren;)..
Smorgens al naar punda gereden en daar langs de winkeltjes gelopen en naar het riffort in Otrobanda gelopen.heb al wat souvenirtjes geshopt, zodat k dat niet allemaal in de laatste week hoef te doen..en voor mezelf heb k n nieuwe zonnebril gekocht! Na t shoppen heb k nog ff aan t zwembad gelegen bij de bungalow van pap en mam.heerlijk ff geen zeewater haha..om half 6 hadden we een soort van introductieduik in het zwembad..t was maar heel kort maar wel leuk om te doen..dan heb je n btje t idee hoe zo'n duikoutfit voelt en hoe t onder water is..
Savonds hadden we afgesproken om met camille, haar ouders en haar broertje, Angelique en haar broer Joeri met vriendin Veronique, te gaan eten bij Cabana..Heerlijk gegeten en er was n super gezellige sfeer aangezien juni vanaaf weer op de piano zn kunsten vertoonde..
Donderdag ben ik met pap en mam helemaal naar het westpunt gereden, naar het Shete Boca Park..dit zijn allemaal rotsen en hier klotst het zeewater dan tegenaan..best mooi om te zien..hierna zijn we verder gereden naar de Grote knip..hier was helaas geen restaurantje of iets waar je wat kon eten en drinken dus zijn we doorgereden naar Playa Lagun..Daar hebben we wat gegeten en de rest van de middag op het strand gelegen..Pap en mam hebben het snorkelen uitgevonden hoor haha ze waren in geen velden of wegen te bekennen;) haha..k ging daar niet meer snorkelen aangezien mijn vorige snorkeltrip @ playa lagun afliep met n kwallenbeet haha..S avonds zijn we naar de fishmarket bij mambo beach gegaan..een erg leuk concept moet k zeggen..je krijgt er verse vis en je kunt zelf kiezen hoeveel je van welke vis wilt etc.. aangezien vis niet echt mijn ding is heb k n heerlijke ossenhaasspies gehad..maar mam en pap hebben natuurlijk wel genoten van de verse vis..
Na het eten ben ik met de rest van ons huis meegegaan naar afscheidsfeestje van Paul, t was erg gezellig maar ook weer raar om weer afscheid te nemen van iemand die al naar huis gaat..
Vrijdagmorgen zijn pap en mam me weer op tijd komen halen @ dr. maalweg om op weg te gaan naar de Aloe Vera Plantage..helaas waren ze nu niet in productie, maar t was toch leuk om ns te zien..Daarna zijn we naar PortoMari gegaan..ook weer lekker gesnorkeld, gezont, gedobberd etc. Savonds zijn we gaan eten bij Hookshut, een hele leuke locatie, we hebben letterlijk op het strand aan het water gegeten..Erg leuk en gezellig! Daarna ben ik nog naar mambo beach gegaan waar Johan Gielen draaide vanaaf..weer n leuk feestje dus! Niet te laat gemaakt dit keer, want smorgens zou k toch weer op tijd naar pap en mam gaan om te gaan ontbijten haha..Na het ontbijt zijn we zaterdag naar Jan Thiel beach gegaan..heerlijk liggen zonnen op het strand weer..rond 4 uur zijn we gegaan omdat k samen met Angelique, joeri en veronique naar het vliegveld moest brengen..Savonds zijn pap, mam en ik gezellig met angelique, camille, stephanie en gina gaan eten bij Brakkeput Mei Mei..ook n leuke lokatie en lekker gegeten!
Zondagmorgen was het dan zover..kapster Rosaliek moest aan t werk @ dr. Maalweg haha..nadat van iedereen de haartjes geknipt waren, ben k met pap en mam bij Cabana op het strand gaan liggen..toen we daar aankwamen zag k Gerrie en Rianne al liggen, ook leuk om weer bekende te zien! We hebben lekker even bijgekletst en k kreeg te horen dat k erg bruin was haha DAT WILLEN WE HOREN:D..savonds was dan mn laatste avondje met pap en mam hier..we zijn lekker gaan eten bij de Kleine Wereld en daarna weer terug naar de bungalow..mn laatste avondje bij pap en mam en in n luxe kamertje voor 5 weken..
En vandaag was t dan echt de laatse dag! Bah vind het maar nix..zijn nog ff naar het strand gweest vanmorge en heb alvast de dolphin swim voor mij en beau gereserveerd:D..En k heb nog heerlijk samen met mams genoten van een massage..

Nu zit k hier achter mn laptop dit berichtje te typen en pap en mam zijn zich druk klaar aan t maken voor de lange terugreis naar Nederland..Vind het helemaal niet leuk dat ze weggaan en heb ook echt geen zin meer om weer te beginnen met mn stage morgen..bahbah, mja nog ff doorzetten, moet nog 18 daagjes stage lopen en dat valt eignlijk best wel mee..over precies 5 weken ben ik ook weer in Nederland..heerlijk, ik geniet nog echt hier en die laatste weken worden ook echt nog leuk, maar ik heb ook echt heel veel zin om mn lieve vrienden en familie weer te zien!!

K ga nu afsluiten, want t is nu echt tijd om pap en mam weg te brengen..helaaas pindakaas:(..gelukkig komt over 1,5 week Beau alweer..daar heb ik nu echt heeeel veel zin in!

Tot snel weer! zal de fotos snel op hyves zetten!

Ayo, veel liefs en dikke kus

Myloo

• 16 Juni 2009 - 08:44

Les:

Hi meisie,

Nou dat was me wel een lekker relaxed leventje zeg...Heerlijk met paps en mams!!
    Kan me voorstellen dat t nu erg zwaar valt zo weer ff alleen...Ma nog ff volhouden en volgens mij is dat ook geen straf ;) Ik lees dat je enorm bruin bent geworden dus dat is mooi haha.
    Nog een paar weekjes en dan party bij mij :D

Meisjes zet m op nu...

Liefs en kusjes van mij

• 16 Juni 2009 - 12:49

Chantal:

Hey Milke...

Je hebt idd zo te lezen heerlijk genoten van je vakantie met je ouders... Nu nog ff doorzetten op stage en geniet nog van alle andere leuke dingen en natuurlijk met Beau die ook alweer bijna komt...

Liefs X Chantal.

• 16 Juni 2009 - 17:11

Beau:

hey meis

wat heb je het toch slecht zon zee uiteten zo zee uiteten.. nu maar ff doorzetten op stage geniet ervan de tijd vliegt tot over 9 dagen xxxjes beau

• 16 Juni 2009 - 19:26

Mam En Pap:

Ha lieverd, nou wat hebben we genoten, heerlijk. Van alles: het weer, het eten, het strand maar vooral van jou aanwezigheid. Het was al gauw als vanouds, en gisteren ook wel even moeilijk. Je hebt nu leuke dingen om naar uit te kijken en voor je het weet staan we weer op Schiphol. Bedankt nog, je was onze personal guide, we hebben genoten.
    xxxxxxxxxxxxxx pap en mam.