Finally READY! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu Finally READY! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu

Finally READY!

Door: Myloo

Blijf op de hoogte en volg Milou

11 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Heyhey allemaal!

En alweer is er een week voorbij sinds mn vorige verhaal..en I'M FINALLY READY!!Vandaag was mn laatste stagedag en k ben zoooo blij dat ik klaar ben nu..vanaf nu ga k nog 9 dagen lang genieten, genieten en nog ns genieten..en morgen begin ik daarmee..in ARUBA!

Afgelopen week was wel n rustig weekje, dus mn verhalen zullen dit keer niet zoo heel boeiend zijn haha..maar achja dat maakt vast niet uit voor n keertje;)..
k zal even verdergaan waar k bij mn vorige verhaal gestopt was, namelijk bij vorige week vrijdag..er stond eindelijk weer n leuk feestje op t programma, namelijk dj Jean @ Mambo Beach..we hadden er helemaal zin in, alleen jullie geloven het niet, maar t heeft vrijdag geregend hier, ik zeg t jullie, niet normaal! t viel met bakken uit de hemel haha..t was op zich best leuk om hier ns mee te maken maar na n paar regenbuien achter elkaar had ik dat ook weer gehad..bahhh slecht weer, ik haat het echt!maar goed, ons avondje @ mambo beach ging dus niet door, aangezien we echt niet in de regen gingen staan..dus werd t n gezellig filmavondje thuis op de bank en aangezien ik na de eerste film al half lag te slapen ben ik maar op tijd naar bed gegaan..volgende dag namelijk weer stage..
Zaterdag overdag stage gehad..was weer n minder dagje qua stage, maar dat vertel ik nog wel..ga alleen ff de leuke dingen in mn verhaal vermelden haha;)..ook zaterdag was t weer K*T weer en na mn stage ben ik met camille en eefke dan ook nog ff gaan shoppen:D, meteen ff n nieuwe bikini gescoord! wat hou ik toch van shoppen haha:D..savonds gezellig gaan uiteten en nog ff wat gedronken op strandje in de buurt..
Zondag had ik lekker weer n dag vrij! Hup op naar het strand, want de zon scheen smorgens..nouu we zaten nog geen minuut op ons bedje op t strand en jaaaaa hoor, daar begon t weer te regenen, maar we hielden de moed erin en bleven vrolijk op ons bedje zitten terwijl de rest van de mensen weggingen haha, ook wel ns apart hoor met regen op strand in Curacao zitten..
Gelukkig hield t na deze ene regenbui op voor de rest van de dag..savonds ook weer ff geweest uiteten en daarna nix meer gedaan geloof k..haha k weet t niet meer zeker, ben t alweer n btje vergeten..
NOu op naar maandag dan..ook weer n heerlijke vrije dag..smorgens moest k nog ff naar n hotel voor stage en daarna ben k met sanne naar t strand gweest..en jaaaaaaaa eindelijk de zon scheen weer zoals t hoort hier en t was super mooi weer vandaag! savonds ben ik gaan sporten met lydia en eefke (nog altijd actief bezig;)) en daarna heerlijk soep met brood en pastasalade gegeten..
Dinsdag was dan weer mn eerste stagedag van mn laatste weekje! nog 4 dagen, t aftellen was dan echt begonnen voor mn stage..savonds weer lekker gekookt en daarna na de filmnight @ mambo..vaste prik op dinsdagaaf he haha.
Woensdag weer stage..nog 3 dagen dit keer..nix spannends gebeurd..na mn stage thuis even gerelaxed, camille & eefke gehaald van hun werk en dit keer gweest uiteten bij Toko Sambal..ook erg lekker!
Donderdag weer stage..nog 2 dagen..na mn stage ben ik weer gaan sporten met lydia en eefke ( voor de 2de keer deze week, knap he:D) en daarna thuis lekker soep en salade gegeten..na t eten ben k met eefke en camille naar de bios gweest, naar de film The Proposal, echt n ladiesnight dus haha..en natuurrlijk moesten we weer die heeeerlijke sweet popcorn hebben:D die kun je echt niet weerstaan hier haha..
En jaaaaa hoor vandaag was het dan eindelijk vrijdag..mn laatste stagedag!!nouuu en die duurde lang zeg ik jullie...k verveelde me natuurlijk dood, omdat k nix meer kon doen en er was natuurlijk op stage zoo ook helemaal nix te doen..lekker saaaai dus..en mn beoordeling heb ik nog altijd niet gehad, daar kan ik dinsdag voor terug gaan..zooo irritant maarja t moet maar..k was er niet minder blij om toen het eindelijk 4 uur was! Nog ff lekker 4 gebakjes gekocht voor ons 4e (camille, eefke, sanne,ik) aangezien we allemaal ons laatste dagje hadden vandaag..daarna nog ff met thuis gebeld (ff nieuwe brilletjes van paps en mams gespot hhihi, ze zijn leuk hoor!) Daarna ben ik met tim en sam naar cabana gegaan om op camille en eefke te wachten..we zijn er nog even getuige van gweest hoe zij de zee in werden gegooid, dat is namelijk traditie als iemand klaar is met werken bij Cabana..errug grappig als je zelf niet de zak bent haha:D..Daarna zijn we nog gezellig gaan eten bij hemingway en heb k mn koffertje ingepakt voor aruba..

Nu lig k dan in mn bedje en ga ik lekker slapen, want morge gaat om kwart over 6 de wekker..pfff vroeg, maar wel voor iets leuks! Heb echt zin in het weekend!! en kan t niet vaak genoeg zegge, maar ik ben zoooo blij dat ik klaar ben met stage..nog 1,5 weeek en ik ben weer BACK IN HOLLAND..maaar daar moet k nog ff niet aan denken want k moet eerst hier nog ff flink genieten, stappen, shoppen, maar vooral veel zonnen!

Jullie horen volgende week meteen mn avonturen van Aruba! Hou jullie op de hoogte..

Ayoo en veel liefs..

Myloo

  • 11 Juli 2009 - 06:20

    Mam:

    Hee lieverd, gelukkig is nu je stage voorbij, hopelijk krijg je een goede beoordeling dinsdag (als ze dan tijd voor je heeft!!) Als je er maar van geleerd hebt. Als je dit leest zul je wel terug zijn uit Aruba en kun je nog 6 dagen genieten van Curacao, en dan is het echt afgelopen. Wat zul jij hier moeten acclimatiseren. Uit eten kun je blijven doen.......... bij mam aan tafel (zal soms tegenvallen) Nou geniet er nog van, wij zijn aan het aftellen. Tot gauw.

    xxxxx mam en pap

  • 11 Juli 2009 - 07:41

    "Buuf":

    Ha mutske!!!

    Gelukkig, klaar met het o zo zwaar belaste stage werk!!! Psychisch dan! En nu volop genieten van alles om je heen.. "Even" naar Aruba.. Geniet er maar van, voordat je het weet zit je weer op de Oliesteenstraat!! Dat hebben we een paar weken geleden ook gezegd en nu is het al bijna zover!!! Ennnnn die Nico haal je gemakkelijk in met je bruinigheid.. De zon laat ons verschrikkelijk in de steek hier!!!

    Have fun!!!

    Liefs je Buuf!!

  • 11 Juli 2009 - 09:12

    Chantal:

    Hey Milke...

    Ik kan nog maar 1 ding zeggen:

    GENIET NOG VAN JE LAATSTE WEEKJE!!

    Xx Chantal.

  • 13 Juli 2009 - 13:41

    Suus:

    MYLO
    nog een week en dan ben je weer back in HOLANDA:D haha woeh!
    Enjoy your week nog en greetz to the rest!!

    Dikke Kussssss

  • 15 Juli 2009 - 08:35

    Gina:

    Geniet ervan Myloo! Hoe was Aruba geweest? Lekker genoten van 't steen-vrije-strand? Lekker gaan stappen? Ik heb zin om jullie hier weer te zien!!
    xxx Gina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Stage op Curacao

Recente Reisverslagen:

17 Juli 2009

Bye Bye Dushi Korsou!

11 Juli 2009

Finally READY!

03 Juli 2009

A Lovely Week!

23 Juni 2009

TOP weekend!

15 Juni 2009

Goede leventje is weer voorbij..
Milou

Stage op Curacao

Actief sinds 05 Maart 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 13423

Voorgaande reizen:

19 April 2009 - 19 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: