A Lovely Week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu A Lovely Week! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu

A Lovely Week!

Door: Myloo

Blijf op de hoogte en volg Milou

03 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

Sorry, Sorry, Sorry allemaal! k heb n btje weinig tijd gehad (mn lieve dinnetje beau was er afgelopen week) duss vandaar dat mn volgende verhaaltje wat langer op zich liet wachten..maar hier weer n up-date, dus k zou zeggen, ga er maar ff voor zitten!

Uhmm, k moet ff denken hoor waar k ook alweer gebleven was de vorige keer haha..k zal maar gewoon beginnen bij vorige week donderdag toen beau aankwam..k heb eerst moeten werken tot 2 uur en daarna ben k meteen doorgereden naar het vliegveld..ze zou namelijk om 3 uur landen en dan was k mooi op tijd! wachten, wachten, wachten en nog ns wachten en na n uurtje kwam ze dan eindelijk naar buiten lopen..jippiee mn beste vriendinnetje was er eindelijk! Echt super om haar weer te zien! k heb meteen haar koffer in onze 'huge' achterbak gegooid en hup, op naar Dr. Maalweg! Daar aangekomen heb k haar ff rondgeleid en heeft beau ff haar koffer uitgepakt..nou, k zeg t jullie, mn kamertje was bomvol met alle spullen haha..maar wel super gezellig natuurlijk! Daarna zijn we maar meteen ff naar de winkel gegaan om eten te kopen voor komende week en savonds zijn we met camille en eefke gaan eten bij Il Forno..zoals iedreen hier na n lange vlucht kapot moe is, was beau dat ook na t eten..we zijn dan ook lekker ons bedje ingekropen en gaan slapen!

Vrijdag moest k gewoon naar stage..niet leuk natuurlijk omdat Beau er was, maarja k moet toch mn uren maken he en k had net n week vrij gehad..heb tot 4 uur gewerkt en beau is lekker naar t strand gweest..k ben daarna ook nog ff gweest en savonds zijn we gaan uiteten met de hele groep, als afscheid voor gina en stefanie, die de volgende dag naar huis zouden gaan..Daarna nog ff naar de partyboot gweest, maar daar was zoals gewoonlijk niet veel te doen..toen nog even bij de cabana disco show gweest maar naar n uurtje hadden we t daar ook gezien en zijn we naar huis gegaan..

Zaterdag moest k ook nog werken..dit keer tot 3 uur..beau ging alvast met camille, sanne en eefke naar Zanzibar, naar het strand..Om 3 uur ben k daar natuurlijk ook naartoe gegaan, om nog ff heerlijk te genieten van de zon..Daar heb k ook ff mn zussie gebeld, want ze had haar verjaardag vandaag en k heb haar ff 'persoonlijk' via de tel. dan mn verjaardagscadeau voor haar gegeven..dat was dus de verrassing!haha..naast joyce heb ik ook nog n paar van mn lieve vriendinnen aan de tel. gehad..ehct super leuk om hun stem te horen en ff met ze gepraat te hebben! Na 20 min. bellen toch maar opgelegd om nog ff van de laatste zonnenstralen te genieten en daarna natuurlijk heerlijk gegeten van de BBQ..Savonds hebben we onze mooiste slippertjes aangetrokken want er was n feest op Wet n Wild, genaamd SlipperZ! haha..Was weer n leuk en gezellig feestje (zie fotos!)

En nu had ik dan eindelijk ff 2 dagen vrij..jippie!
Zondagmorgen was t dan zover..Beau en ik gingen met de dolfijnen zwemmen! Om half 11 waren we bij t sea aquarium waar we nog ff naar de dolfijnenshow gegekeken hebben..daarna moesten we ons melden bj het dolphin academy..we konden ons gaan omkleden en moesten klaar gaan staan voor de klaslokalen, aangezien we eerst even een korte introductie kregen over hoe t dolfijnen zwemmen in zn werk ging..En daarna het water in! En Beau en ik hadden ook nog het geluk dat we in het bassin bij de baby dolfijntjes mochten..maar je mocht ze helaas niet aanraken..
T was echt n super leuke ervaring, we hebben n dolfijnenkus gekregen, n ritje (wat niet zo goed ging haha) n spelletje met ze gedaan en we hebben ze n hand gegeven..erg leuk om te doen, alleen was t alweer heel snel voorbij, helaas, maar we hebben natuurlijk wel de fotos gekocht (die erg charmant zijn;) ahum) haha..
Daarna zijn we lekker op het strand gaan liggen bij Mambo en nog heerlijk genoten van de zon..Savonds zijn we met camille, tim en sam nog ff gaan chillen bij Cabana en daarna bij de Tropen gaan eten..

Maandag wilden we vol goede moed de hele dag gaan bakken op t strand..nou we liepen naar buiten..ram bewolkt! we hebbe ons toch maar naar t strand laten brengen, maar toen we daar waren kwamen we tot de conclusie dat we mss tohc beter vandaag naar Punda konden gaan shoppen haha...dus hup n chippie in en op naar punda..we hebben allebei weer leuke dingetjes geshopt en k heb alweer wat souvenirtjes ingeslagen..Ennn we zijn met n leguaan op de foto gweest hahah..jaa beau en ik! hadden jullie niet gedacht he;) haha..aangezien dat beest waarschijnlijk tohc helemaal onder de drugs ofzoiets zit,beweegt die nauwelijks, dus dat durfden we wel aan haha..Aan t einde van de middag toch nog even naar t strand gweest, maar daar hadden we t alweer snel gezien want t was nog steeds bewolkt en t waaide hard waardoor het ook niet echt aangenaam liggen was..savonds ben k gezellig met beau, camille en eefke bij de ribs'factory gaan eten..lekker lang getafeld met n wijntje en gezellig gekletst!

Dinsdag was het weer n werkdagje voor mij..erg saai maar de dag ging nog best snel voorbij..om 4 uur mn spullen gepakt en meteen naar huis..daar ff wat genikst met beau en toen gaan douchen omdat we op tijd gingen eten bij pleincafe vandaag..daarna natuurlijk naar de filmavond @ mambo gweest..lVoordat de film begon moest k nog ff snel naar de wc..nou k liep daar en keek naar links en wie zag ik daar nu staan??? haha Ruud van Nistelrooy..hij ging wat eten bij Mambo..Damn, sjit ik had mn fototoestel niet bij me haha achja dan mis ik hem maar in mn fotocollectie haha..rest van de avond was geslaagd!Leuke film (million dollar baby) en n gezellig avondje gehad, om 2 uur ware we pas thuis geloof k haha..ach k had woensdag toch ook weer vrij! heeeerlijk!

Woensdag op tijd opgestaan en om half 11 lagen we al lekker aan t strand t bakken! Dat had k alweer ff moeten missen, zo'n hele dag op t strand liggen ahah dus t was weer heerlijk..Beau heeft nog even n pedicure gehad, dus haar voetjes zien er weer mooi en zacht uit haha!k heb besloten dat k dat in de laatste week ook even ga laten doen..en dat is al over 2 weekjes!
Savonds zijn we met ons 2tjes gaan eten bij Cabana..t was weer heerlijk moet zeggen!daarna met paar andere nog even gerelaxed in de lounge..

Gisteren was t dan alweer donderdag, tijd om naar huis te gaan voor Beau..wat is die week toch super snel gegaan! Smorgens rond half 11 zijn we nog naar het strand gegaan..t was gister weer n warm dagje..Zelfs Beau had moeite om t uit te houden in de zon..k ben er inmiddels heel goed aangewend dus k kan erg goed in de hitte op mn bedje blijven liggen, maar beau die lag op de 5 min. in t water haha..om 1 uur hadde we t al gehad en zijn we nog ff naar de winkeltjes bij mambo gelopen en daarna terug naar huis, waar beau haar laatste dingetjes in haar koffer duwde en ik nog even de fotos op mn laptop heb gezet..en toen was t echt alweer tijd om haar weg te brengen naar het vliegveld:(..helaas t weekje zat er alweer op! Na afscheid genomen te hebbne van haar, ben k snel naar huis gegaan want k zou met lydia en camille gaan sporten..nou wij volle goede moed naaar de sportschool, is die DICHT! damnn, waren btje vergeten dat t vadnaag Dag van de Vlag was, een officiele feestdag hier..achja dan maar naar de winkel, dachten we, want ook die waren DICHT..ondertussen hadden we besloten dan we naar Ice Age gingen vanaaf en dan we dan van te voren maar ff snel iets gingen eten bij de snackbar..om half 8 stonde we voor de bios, was de film van kwart voor 8 uitverkocht ahhahha echt grappig, dus besloten we maar naar de film van 10 uur te gaan..ondertussen even punda en otrobanda ingelopen want er was vanalles te doen..erg leuk om te zien! Daarna weer terug naar the Movies om Ice Age in 3D te bekijken..echt vet moet k zeggen en t was n leuke film!

En vandaag zit k weer achter mn laptop op mn stage..morgen moet k ook nog en dan weer 2 dagen vrij en dan moet k nog maar 4 dagen..t aftellen kan nu dus echt beginnen!

Ohja en we hebben ook nog ff n reisje naar Aruba geboekt! we gaan volgende week zaterdag t/m maandag..3 daagjes ongveer! Die kans konden we niet aan ons voorbij laten gaan aangezien de vlucht niet duur is vanuit hier..Dus als k klaar ben met stage, kan k meteen t weekend genieten van Aruba!

Vanavond draait dj Jean hier op Mambo dus daar gaan we natuurlijk ook nog even naartoe..en voor rest van t weekedn heb k nog niet echt plannen..ja morgen stage en zondag zal t vast wel naar t strand worden..ALS t weer goed is haha want jullie geloven het niet maar het REGENDE hier net! aaahhh nja nu mag t even want k zit toch binnen achter mn laptop haha..

Jullie nog leuke plannen voor de komende 2 weken, nog leuke feestjes of leuke dingen die jullie gaan doen? En als er dingen zijn die k MOET weten haha die geen 2 weken meer kunnen wachten, hou me op de hoogte zou ik zeggen!

Volges mij heb ik alles wel verteld nu haha.. k ga maar weer ns ff hard aan t werk;)

Ayo lieve schatten! Ik kan nu alweer zeggen..tot over 2 weken..wat gaat de tijd toch snel he!

Heel veel liefs

Myloo

• 03 Juli 2009 - 17:23

"grote Zus":

Hi wijfie,

wat klinkt t toch allemaal weer erg saai bij jou haha...
    Nou hier is t ook warm,ma ik moet zeggen dat ik t echt te warm vind!! Gelukkig gaat t weer ff omlaag...
    De tijd vliegt echt om he..nog maar 5 daagjes werken en dan lekker vakantie!! Nou ik snak ook om op vakantie te gaan, maar eerst mijn feestje ;)

Veel succes nog die laatste daagjes..

Kusje xx

• 03 Juli 2009 - 19:34

Mam En Pap :

Hee lieverd, weer een leuke week voorbij. Nog 1 "saaie" week en nog 1 superweek en dan kom je lekker naar huis. Je bent heus niet de enige die aftelt. Tot gauw.

xxxxx mam en pap

• 03 Juli 2009 - 20:49

Fem:

He Mil, altijd leuk om je verhalen te lezen! Geniet nog van je 2 laatste weken! ik zie je pas over 5 weken aangezien wij net weg zijn voordat jij terug komt! ook heeeeel veel plezier op Aruba! lekker chillen ;)
    xxxx Fem

• 03 Juli 2009 - 21:16

Nicole:

Hey lieverd...

Eindelijk weer een verhaal.
    Vond het nu wel erg lang duren haha.
    Je hebt het weer erg naar je zin gehad gelukkig.
    Fijn dat je bijna terug komt.
    Succes nog met je laatste stage dagen.
    Tot snel

-xxx-n

• 03 Juli 2009 - 22:06

Laura:

Ha myloo

Bewaar je ook nog wat verhalen voor als je terug komt?
    Hier gaat alles prima. Die twee weken zullen wel snel voorbij gaan, vooral die laatste week.
    Geniet er nog lekker van dikke kus Iwan en Laura.

O ja, en natuurlijk een mega dikke knuffel van Puck

• 04 Juli 2009 - 16:24

Chantal:

Hey Milke...

Leuk weer een verhaaltje te lezen. Was alweer ff geleden, maar wel logisch, want je hebt natuurlijk alle tijd met Beau doorgebracht... Erg gezellig zo te lezen!!

Tot over 2 weekjes alweer!!
    Liefs en dikke knuffel Chantal.

• 06 Juli 2009 - 10:27

Joeri:

Heej Milo

zo te horen heb je het wel erg leuk gehad de afgelope week, ik kan je vertellen hier mis je niet veel als je daar bent geweest,

Weer is hier wel lekker geweest maar warm en anders warm dan daar!

Amuseer jullie nog de laatste twee weken en tot snel

groetjes,

xxx Joeri

• 06 Juli 2009 - 20:58

Ingrid:

Heey Milou, geniet ernog met volle teugen van,want voor je het weet ben je weer aan het werk bij street-one,niet erg hoor want we vinden het fijn als je er weer bent.Dus veel plezier nog,Groetjes Ingrid

• 06 Juli 2009 - 21:05

Noesje:

Hey Mup,

Vond het ook echt leuk om je weer even gesproken te hebben!Die 3 dagen Aruba zou ik me ook niet door mijn neus laten boren :-).. Hier waanden wij ons afgelopen week ook een beetje in Curacao..Pfff was ff puffen..Maar moest natuurlijk ook een beetje bruinen..anders ben ik helemaal zon kaaskop vergeleken met jou als je terug komt ;-)..Geniet van van je laatste daagjes en have fun in Aruba!!

Dikke smak Noesje