TOP weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu TOP weekend! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Milou Nacken - WaarBenJij.nu

TOP weekend!

Door: Myloo

Blijf op de hoogte en volg Milou

23 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Bon Nochi!

Ja hoor, t is weer 'lees-de-verhalen-van-myloo@curacao-time' haha..en ik zeg t jullie, you are sooo jealous at me, na t lezen van dit verhaal:D

Zal eerst maar ns beginne met t minder spannende gedeelte van afgelopen week en laat dat nu net gewoon bij maandagavond beginnen..Na afscheid genomen te hebben van pap en mam ( k had t toch wel erg moeilijk) weer snel naar Dr. Maalweg terug gereden om eindelijk onze 'pasto met pesta' weer te eten..mmm hij was weer lekker! Daarna ben ik mn kamer weer ns ff gaan fatsoeneren, alles weer op zn plekkie leggen aangezien k n week lang ongeveer bij pap en mam gewoond had haha..toen drong t toch wel ff tot me door dat k hier nog wel ff zat en dat k iedereen voorlopig nog niet zou zien...maar achh t zijn nog maar 5 (nu nog maar 4) weken d8 k en beauke komt bijna, en k wil toch echt nog genieten hier, alleen in mn stage de volgende dag had ik echt geen zin in..ben ook maar op tijd gaan slapen, omdat k na 10 dagen vakantie vieren, de volgende dag toch echt weer aan t werk moest..

Dinsdagmorgen vroeg uit de veren om weer met volle moed (ahum, niet dus) aan stage te beginnen..k hield me maar meteen voor dat k toch echt niet meer zo heel lang hoef en dat komende week heeeel veel leuke dingen op het programma stonden! Dus k heb me de dag maar doorgebikkeld haha..eerst mn tussentijdse beoordeling gehad..die was wel redelijk..Verder weer wat nieuwe taken gekregen en voor de rest had k n rustig stagedagje haha je moet t je niet te zwaar maken na 10 dagen vakantie hier he;)..Toen k thuis kwam heb k nog ff liggen chillen en daarna ben k weer gaan sporten met gina..dat was wel weer ff nodig aangzien k de week ervoor niet was gweest haha..
Na het sporten stond thuis t eten al lekker klaar, dus we konden zo aanschuiven..Dit keer waren het mexicaanse taco's met sla..ook weer erg lekker! Na het eten ff snel douche en daarna weer door naar ons wekelijkse dinsdagavond-uitje, de filmavond @ mambo beach..K was zoo blij toen de film weer was afgelopen, aangzien ik echt doodmoe was (raar hoor na n week vakantie haha)..

Woensdag weer stage..vandaag hadde we eerst ontbijt voor 10 personen..dus de morgen ging wel al snel voorbij gelukkig..smiddags weer btje achter laptop genikst, en weer beetje gewerkt en weer beetje genikst haha en zo gaat t eigenlijk elke dag..heb me maar n aftellijstje gemaakt in word hahah erg he;)..
Na stage nog ff uitgerust en daarna gaan douche, want we gingen om 7 uur uiteten met zn allen als afscheid van Christiaan, die de volgende dag naar huis zou gaan..Na het eten nog ff gezellig naar Cabana gweest..poeh ook vanavond had ik het weer zwaar om mn oogjes open te houden..Rond 12 uur lag k eindelijk lekker in mn bed!

Donderdag overdag naar stage..toen k thuiskwam besloten we om bij het pleincafe te gaan eten..Hup zo gezegd zo gedaan en rond 7 uur zaten we daar aan n lekkere ossenhaassalade met brood..onder het eten besloten we dat we mss wel ns naar de nieuwe bioscoop konden gaan bij het Renaissance hotel..Om half 10 draaide Obsessed, een thriller, en het leek ons wel n leuke film (ja IK ben naar een thriller geweest, echt nix voor mij haha) Maar k moet zeggen, t was echt n vette film!
Daarna weer heerlijk gaan slapen aangzien de volgend dag weer n dagje stage was..

Vrijdagmorgen moest k dan eerst voor de laatste keer angelique naar haar stage brengen, aangezien ze de volgende dag als eerste van ons 5e terugvliegt naar Nederland..Nou liki, over dat brengen smorgens, I don't miss t yet hahah, grapje k deed t graag voor je hoor!
Overdag had k zelf ook stage natuurlijk..na mn stage, hup meteen naar huis..hier eerst nog ff heerlijk liggen chillen..we kregen vanavond een 4-gangen-diner gemaakt door Sam, T was als afscheid voor Angelique en k moet zeggen het was heeeerlijk..eerst stokbrood met kruidenboter, daarna carpaccio, daarna pompoenpannenkoeken en als hoofdgerecht rijst met kip, cashewnoten, champignons en pepers..lekker!En natuurlijk ijs als dessert..Sam had weer punten gescoord vanavond haha
Na het eten heb k me nog ff snel klaargemaakt, want we zouden naar de Cabana Discoshow gaan, die voor de eerste keer was deze avond..Ennn wat t leuke was aan deze avond, de voetballers waren vandaag aangekomen dusss dat betekende dat ook zij aanwezig zouden zijn vanavond! Met het fototoestel in de aanslag gingen we op naar Cabana haha..Eefke en ik hadden onze missie al bedacht voor vanavond..we MOESTEN met alle bekende voetballers op de foto en jaaa hoorr het is gelukt!! Check mn hyves maar en be jealous!:P We hebben zelfs even kort gepraat met Trustfull, erg aardig en leuk! De rest van de avond was ook erg geslaagd en gezellig..

Zaterdagmorgen weer vroeg op, want we gingen samen met liki ontbijten bij het pleincafe, omdat ze vandaag dan echt naar huis zou gaan..Super lekker gezond ontbijtje gehad (yoghurt met muesli en vers fruit)..Daarna ben k met eefke, camille, sam en jeroen nog naar cabana naar het strand gegaan..ook weer ff de voetballers gespot haha..
Rond 4 weer terug naar huis, omdat we om 5 uur naar het vliegveld zouden rijden..na nog ff met thuis gebeld te hebben, zijn we vertrokken richting Hato Airport..k vond t wel raar hoor om Angelique al op het vlietuig richting Nederland te zetten, maar zij was natuurlijk super blij dat ze kon gaan..Na haar uitgezwaaid te hebben, zijn we weer richting Dr. Maalweg gereden..Dit keer mac donalds gegeten en savond nog ff naar Mambo gweest..helaas was er niet veel aan dus ook weer op tijd naar huis (later hoorde we dat de voetballers er ook nog waren geweest..damn zeg hadden we dat gemist, verdorie haha;))

Zondag had ik eerst stage..in de agenda stond dat er 14 personen zouden komen (verjaardag ofzo)..10 min. van te voren ging de telefoon, ze kwamen niet, ze waren MOE! whaha serieus, k maak geen grapje..nou dat werd echt niksen vandaag dacht k..gelukkig zijn er wel nog wat klanten gekomen, mja t was over t algemeen erg rustig (is het erg vaak helaas)..Rond 3 uur stonden camille en eefke weer voor de deur om me op te halen..Ff klaarmaken thuis voor DE wedstrijd natuurlijk en toen op naar het stadion..haha daar aangekomen wisten we niet wat we zagen, wat n stadion zeg, je lacht je dood als je t ziet..heerlijk 3/4 uur lang op n betonnen trap gezeten, wat n luxe hier he..mn kont doet nog steeds pijn haha..De sfeer in het stadion was echt super..er zaten colombianen achter ons en die zijn echt gek, aan t schreeuwen dat ze waren haha wel leuk om te zien..en raad ns wie voor ons zat bij de wedstrijd, presentator Jan-Joost van Gangelen..jaja ook met hem nog ff op de foto gwees! De wedstrijd stelde niet veel voor, Nederland was niet echt goed mjaa wel super om zo'n wedstrijd hier op Curacao mee te maken..Na de wedstrijd zijn we met ons 3en richting cabana gereden..hier zou het besloten feest plaatsvinden voor de VIP's en de voetballers..de lounge was gelukkig gwoon open dus gingen we daar zitten en beetje mee genieten van het feest achter ons..en jaaa hoor later op de avond werden we zo maar uitgenodigd om champagne mee te drinken, omdat marc van hintum jarig was..nouu dat lieten we ons zeker geen 2x zeggen ahahh..Heb hem ook maar meteen even gefeliciteerd he! aangezien t bij cabana wel afgelopen was, gingen we met zn allen (including de voetballers) naar Wet n Wild..daar ff gestaan en wat gedronke ma t was nog niet zo heel gezellig, dus we eefke, kirsten en ik besloten om ff naar mambo te lopen..hmm maar helaas ook daar was weinig te beleven dus eefke en ik gingen alvast weer ff terug naar Wet n Wild (daar waren de voetballers nog natuurlijk haah;))
Daar aangekomen raakte we zoomaar in gesprek met Cocu..echtt zoo leuk! Hij is echt aardig en gewoon heel normaal..de rest van de avond hebben we met hem staan praten (Is weer ns wat anders dan n normale zondagavond op de Dr. Maalweg hahah) Rond half 3 was t afgelopen en zijn we naar huis gegaan, maar k kan je vertellen..T WEEKEND WAS TOPPIE! en ik had de volgende dag nog lekker vrij ook nog:D..

Vanmorgen ben ik eerst lekker geweest sporten met gina..daarna weer naar het strand bij cabana..ZONNEN! heerlijk relaxed was t vandaag..Vanavond heb k met gina lasagna gemaakt voor de rest, was best lekker als zeg ik t zelf haha.
En nu lig k buiten op n bedje dit vheraal te schrijven..heerlijk voor de tv en lek gestoken worden door de muggen (dat laatste is wel weer btje minder mja)

K ga zo maar weer ns naar mn bedje..morgen weer n nieuw weekje stage! Over 3 dagen komt beau al! Ben nu alweer aan t aftellen tot dan..Heb er super veel zin in!

In nederland nog wat spannends, leuks gebeurd?? hou me op de hoogte zou k zeggen..k ga nu lekker slapen!

Ayo..tot snel en heel veel liefs!

Milou

• 23 Juni 2009 - 03:30

Gina:

Oeeh de lasagne was jum jum!! Kom je die in NEderland nog eens voor me maken?
    xxx Gina

• 23 Juni 2009 - 05:32

Liki:

OOOOOh Mil,

het klinkt helemaal fantastisch!! maar ik mis het NOG niet (ben ervan overtuigd dat dat wel nog gaat komen!!)

k ga zo je foto`s checken!
    maak er nog een leuke tijd van en zeker ook met Beau!

kussss liki

• 23 Juni 2009 - 12:34

Chantal:

Hey Mil...

Zeker leuk verhaaltje weer.... Geniet maar lekker!!!

Xx Chantal.

• 23 Juni 2009 - 17:11

Les:

Sissie!!!

Hihi wat klinkt dat toch weer super!! Echt wat voor jou en stiekem ook voor mij ;) om daar zo rond te paraderen...
    Hier ook een leuk weekend gehad met feestjes en lekker mollen :D
    Nog ff en dan ben je weer thuis om samen met mij een knallend feestje te bouwen, heb er zin in...
    Maar voor nu, geniet nog maar ff, t is zo voorbij!!

Liefs

• 23 Juni 2009 - 18:01

Rianne:

Hey Milou,

Het was leuk om je te zien op Curacao! En je bent echt heel bruin hoor :D
    Zo bruin zijn mam en ik helaas niet geworden...
    We waren vrijdagavond ook nog op Cabana, kijken of jij er was, maar we zagen je niet...hebben we maar een rosétje gedronken met wat voetballers ;) Echt wel grappig om mee te maken!
    Nou Milou, geniet nog van alle leuke dingen die je gaat doen..en tja die stage gaat ook wel voorbij..
    Have fun!!

xx Rianne

• 23 Juni 2009 - 19:43

Vicky:

Ha levensgenieter!!
    Ja ja lees nog steeds met plezier je mails,maar nu moesten we toch maar weer eens reageren want als het over voetballers gaat dan wil vooral Max alles horen..Ik moet hem de foto s nog laten kijken...vertel hem maar als je terug bent..
    Enne geef me ook zeker maar wat recepten door van de lekkere dingen die je daar maakt he?!
    Nou tot snel weer and ENJOY!!!!!

Grt xxx

• 03 Juli 2009 - 12:22

Hanneke En Nicole:

Hey Miloutje

Hoe gaat het ermee?
    Allang geen verhaal meer van je gehad.
    Hoe was het met Beau?
    Hier is alles ok druk en warm dus dat is wel fijn.
    Tot snel weer.
    We missen je....